מוקד טלפוני (צילום: Pexels)
מוקד טלפוני (צילום: Pexels)

קו חירום רב תחומי: סיוע, תמיכה ורווחה

ניתן לפנות למוקד גם בצרכים כמו הסעות באמבולנסים לטיפולים רפואיים וסיוע בחלוקת מזון ותרופות
שי שגב | 15.10.2023

לאור מצב החירום,  עמותת "עזר מציון" פתחה מוקד חירום ארצי אחד, שייתן מענה לכלל הפניות לסיוע במגוון רחב של שירותים. המוקד יפעל מדי יום החל מהשעה 07:30 בבוקר עד 23:30 בערב. בשעות הלילה ניתן להשאיר הודעה והפניה תטופל למחרת, מספרו של המוקד – 3464*.

הקו יאגד את כלל השירותים שמעניקה העמותה כבר מתחילת הלחימה: קו לעזרה ראשונה נפשית, סיוע לבני הגיל השלישי ועזרה בהשאלת ציוד רפואי, שינוע תרופות והסעות באמבולנסים וברכבי מתנדבים ועוד. מתחילת הלחימה – העמותה נתנה מענה לאלפי פניות שהגיעו לפתחה.

העמותה פועלת בשיתוף משרדי ממשלה, צה"ל, רשויות מקומיות וקופות חולים. אנשי המקצוע של העמותה, רשת האמבולנסים ועשרות אלפי המתנדבים פועלים בשטח ובבתי החולים במלוא העוצמה. השירותים ניתנים כמובן ללא עלות. ניתן לפנות בין היתר בנושאים של הסעות באמבולנסים לטיפולים רפואיים, הלוויות, פינוי מאזורי סיכון או צרכים דומים. המוקד יטפל גם בסיוע לחולים ולמשפחות בשינוע וחלוקת מזון, תרופות, ציוד רפואי ועוד.

יינתן סיוע ייעודי לקשישים ובני משפחותיהם – קו פניות לייעוץ עם אנשי מקצוע, חפ"ק מיוחד שנותן מענה בשינוע של ארוחות, ציוד רפואי ותרופות, הפגת הבדידות, ייעוץ לבני משפחה של חולי דמנציה ועוד. קו סיוע ותמיכה נפשית לכלל האוכלוסייה שמאויש ע"י אנשי מקצוע עם הכשרה מיוחדת להתמודדות בשעת חירום. השאלה ושינוע של ציוד רפואי ושיקומי לפצועים.

קטגוריות: החדשות, רווחה
תגיות:

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *